förbannad.

igår innan jag skulle gå till träningen så ser jag att mamma hade ringt.
undrar lite smått vad hon ville, för hon brukar oftast bara ringa om det är nåt som hänt.
så jag ringer tillbaka för att checka av.
då är det så att jag har fått hem en faktura på 500 spänn på nåt som jag inte ens beställt?
eller jo jag har beställt det, men det skulle dras av på en kreditfaktura jag hade där,
så de skulle bli gratis.
men icke!
så idag ska jag ringa och skälla.
eller aa, försöka.
är sån pussy när det kommer till att skälla på folk som har en "högre makt" än mig själv.
så vi får se hur det går.
ska iallafall inte betala nån jävla faktura!

måste bara tillägga att jag sov sjukt bra inatt.
tror inte jag vaknade en enda gång och vaknade inte innan klockan ringde som jag brukar.
wiju!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0