ge mig!


visste ni att detta är min absoluta drömväska?
hittade en på www.vintage-paris.com för typ 1000 euro.
eller var det mer?
iallafall det är billigt för en sådan underbar väska.
nu var den second-hand men fullpris för denna gudinna är runt 30000 svenska kronor!
när mami och jag beger oss till the big apple - NEW YORK!! till våren så ska jag söka igenom varje secondhand affär för en sån här.
om den nu så må kosta 10000 kronor så kommer den bli min, så är det bara.
usch, jag är kär. haha.


iallafall.
gick upp tidigare idag för att jag skulle hinna till skomakaren innan jag skulle till jobbet.
men hade han öppnat? nej!
gaah blev så arg.
står att han öppnar vid halv tio, men det var ingen där.
så nu måste jag gå dit på lunchen iallafall. :(
sen var det typ -100 nu på morgonen för mitt snor fick för sig att frysa?
ja seriöst.
kändes som om det hängde istappar från näsan.
sen när man kom in i värmen igen så rann det som en flod. haha.
mysigt? jag vet hur man berättar mysiga historier. mohaha.

sen har jag också gått och slagit vad med min syster.
eller inte ett vad kanske, men vi har startat en tävling.
från och med nu på måndag och fram till den 1 juni ska jag ha gått ner minst 15 kilo och min syster ska ha fått ett platt mage.
jag är peppad.
500 spänn står på spel.
både pengar och några mindre klädstorlekar lockar.
bring it on biatch! ;)

nu ska jag även ta att ringa till min hyresvärd, igen.
suck på att han aldrig kan fixa nåt?
gubbjävel.

take care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygg väska du har köpt.

2010-01-10 @ 11:11:04
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0