god damn it.

jag har träningsvärk.
ja idag igen.
haha fan vad man verkar klen egentligen när man skriver att man har träningsvärk hela tiden.
igår var monika (mina träningskompanjon) och jag och tränade core, a.k.a mage, rumpa och lår.
trodde jag skulle dö.
det roliga var att i början sa de att de börjar lätt!
SHIT!
hur kommer det då bli när de kör fullt ut?
kommer ju gå som om man bajsat på sig eller nåt.
hmm so not okey.

anyway, efter det gick monkan och jag handlade lite.
så sjukt hungriga var vi.
hamburgare stod på menyn.
yummie.
dock vet jag inte ifall den där monkan är så bra på att äta dem?
(syftar på bilden till höger. haha)

 

ikväll ska jag endast ta det lugnt.
kör stenhårt på det här med en vit månad.
känns som om lever behöver det. :)

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0