HAHAHAHAHA.

måste bara säga att jag har varit med om det roligaste samtalet på länge.
hahahahah!

jag skulle nämligen ta tag i att ringa till Handelsbanken för att ändra en adress för fakturor.
så ringer jag och så svarar en kille.
jag: jag skulle vilja ändra en adress.
han: har du adressändrat?
jag: nej men asså min faktura kommer till fel adress.
han: hmm, jaha?

hahaha ni förstår säkert inte vad som är roligt med det, men det gör .
sitter och skrattar för mig själv såhär i efterhand.
alltid när jag ska ringa nåt viktigt samtal så krånglar jag alltid till det och säger helt fel saker.
det är suck som fan på det.
jo det som var ännu roligare var att när killen i telefonen skulle leta efter nåt, så började han nynna liksom.
typ på nån lustig melodi eller nåt.
haha va fan?
gör man det när man sitter i växeln på HANDELSBANKEN?
tyckte också det var kul och sitter fortfarande och småfnittrar åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0