helg.

fredag idag och det brukar oftast betyda helg.
självklart gör det det nu med.
känns som om det var fredag igår på nåt konstigt vänster.
jobbade lite senare igår.
var hemma vid åtta typ.
klippte en hel familj på kvällen.
gaah, det var jobbigt.
skrik hit och dit. slåss och bråk var det också.
blev så tyst och lugnt när de gick sen.
haha.
efter det begav jag mig till hemköp.
behövde handla lite.
köpte även en tidning.
denna, se nedan.



jag dör rent ut sagt.
borde inte få kolla i sådana hära tidningar.
det ger mig ett sug till att fylla hela kroppen med konst.
ska nog börja spara till en ny.
behövs dock några tusen.
tihi.
menar, blir man inte inspirerad när man ser dessa bilder?

  

usch ja.
livet  är inte rättvist hela tiden.
men som sagt, ny tattoo till hösten blire nog.
I LIKE!

imån ska jag färga håret.
får se hur det går.
har inte bestämt mig om hur det ska bli.
velar fram och tillbaka hela tiden.
det är jobbigt, BIG TIME.

håller på att försöka ta reda på vad det är för fel på min kortmaskin.
den håller på att mata en massa kvittopapper hela tiden.
mycket irriterande.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0