hjälp!

seriöst jag vill ha en annan "look" på min blogg men har fan ingen aning om kodning eller vad det nu kallas.
finns det någon vänlig själ därute som möjligtvis kan sånt?
hjälp mig isåfall! :D

förresten, skulle bli medlem på tradera.com hade jag tänkt.
vill ju bli av med min ipod som bara ligger och skräpar där hemma,
men ingen vill ju köpa den!
så då fick jag den smarta idén till att lägga upp den på tradera.
men det visade sig att jag har varit medlem där sen 2006?
haha va fan ska jag ha blivit medlem där för?
herregud.
så försöker komma på hur man tar bort sig själv, men det går inte?
what the fuck?
jag är arg.
gaah.

sex and the city väntar nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan hjälpa dig med bloggen pluttan !!

2010-01-13 @ 17:19:17
URL: http://monixenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0