home sweet home.

nu sitter jag hemma i föräldrarnas soffa och njuter av den kommande helgen.
mormor och morfar är här också, så vi har ätit lite middag och druckit lite vin.
ska nog ta mig några cider också, ajjemen!¨
och inte ska jag göra ett skit i helgen.
imån har jag tänkt ta en långpromenad och ska tvätta här hemma också.
så det blir joggingbyxorhäng imån hela dan.
skönt att komma hem hit för de har så sjukt många mer kanaler så det går alltid en massa bra filmer på helgerna.
på söndag ska jag till nina.
det ska bli riktigt mysigt. längesen jag träffade den lille. :)

btw, jag behöver klippa mig?
haha tycker det är rätt komiskt, att jag som frisör inte har välvårdat hår.
men så är det ju.
man predikar för alla sina kunder att de borde använda det och det, men sen när det kommer till ens egna hår så är det lite sisådär.
fast egentligen, det enda jag är dålig på är inpackningar.
har alltid värmeskyddande lotion och sånt i håret innan man gör nåt med det.
duktiga jag!

ska nog bege mig ner till kvantum och köpa lite godis.
gotteligott.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0