in lööv.

jag har hittat en ny kärlek.
check him out!



är han inte söt?
det tycker jag verkligen.
bra smakar han också.
jag är kär.


fick även några mindre chockar när jag såg min telia-räkning för förra månaden.
det var precis när jag skaffat min iphone så då surfade jag vilt på telefonen.
och det skulle jag verkligen inte ha gjort.
va fan, kolla!
holy shit liksom!



detta chokade mig även.



menar, vad är det för fel på mig?
visst, kan inte leva utan min mobil.
men detta är ju fan bara sjukt.
tur att jag skickar gratis sms.

for the record så sitter jag och kollar på sex and the city-filmen.
älskar denna film och räknar nästan dagarna tills den andra kommer på bio.
åhh jag längtar!
det är en låt i den filmen som alltid väcker minnen.
ni vet den låten som spelas i den scenen där carrrie åker till miranda på nyårsafton?
den låten är det.
när jag hör den så tänker jag på min syster.
både det att vi kollade på den filmen kvällen innan hon flyttade upp till umeå
och det att jag spelade den låten på repeat efter att vi sett den filmen.
gråter alltid när jag hör den låten.
du är saknad sis.
även om jag kanske inte alltid visar det när du kommer hem, så gör jag det.
flytta närmre, nu.
vill ha min lilla syster i närheten.
love you.

over and out.

Kommentarer
Postat av: syrran

Naaaaw!

2010-01-22 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0