kvällskriverier.

sitter och och kollar på halv åtta hos mig.
mycket trevligt program faktiskt.
tänk om man kunde laga sån god mat?
ain't gonna happen liksom. haha.

har även tränat för första gången ikväll på ja, jag vet inte hur länge.
måste ju komma igång nu när sis och jag slagit vad.
nina tipsade mig om några "program" på youtube.
mycket jobbigt, men väldigt effektivt må jag säga!
tack för den nina, de kommer visas väl! :D

har även fått i mig lite mat med och ska snart hoppa in i duschen.
sen är det CSI NY som står på agendan.
hörs imån lovers.

take care.



haha just det.
kom på varför jag skulle skriva egentligen.



slänger upp en bild på min nya ipod nano video 8 gb som jag fick i julklapp.
I like it a lot.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0