Lookilooki!



Titta vad jag har inhandlat!
eller mja har fått hem iallafall.
ett par jättefina high heels i mocka från Have2have.
klickade hem dessa på deras rea för endast 390 kronor!
ett riktigt kap må jag säga, om nu skomakaren kan fixa till dom.
håller tummarna.

nu är det så att mina fötter är cp-iga.
har en mycket hög vrist och det gör att jag inte kan ha sånna här skor egentligen, baraför att själva vristen "trycker upp" på skon där framtill och jag får inte upp dragkedjan.
dock har jag funderat om man inte kan ta skorna till en skomakare och så kan han typ "lägga till" lite tyg och göra om dragkedjan? vill verkligen ha dessa skor!
sitter annars väldigt snyggt på och tro det eller ej, de är assköna att gå i! :D

vi får se om han kan utöva sin magi på dom.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0