lyckan är gjord.

sitter och kollar på min gamla favoritserie på datorn.
måste nog säga att det är den serien som jag aldrig tröttnade på.
det kom ju hela tiden nya serier hela tiden, men ingen ny kunde knocka ut the good old Beverly Hills.
är snart inne på den tredje säsongen och blev hemskt sugen på att klicka hem en box.
har ju fem stycken där hemma, men känner att jag måste utöka förrådet.
så nu är jag ägare till den sjätte boxen!
wihu!
visste ni att det snart kommer ut en nionde säsong?
haha shit.
när jag önskade mig den sjätte i vårans när jag fyllde år (men inte fick) så hade den precis kommit ut. och nu knappt ett år senare så är säsong nio snart ute?
hur många säsonger finns det egentligen?


ägare till denna box inom kort.
yeaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0