måndag.

guess what?
NY VECKA!
mhm that's right.
idag börjar allvaret.
idag börjar syrrans och min tävling.
jag ska vinna, så är det.
punkt slut.

anyway, läste för längesen på en sida om en så kallad "diet", att det ska vara bra att bara äta frukt fram till lunch.
att det ska kickstarta och sätta igång kroppen ordentligt. 
jag tror stenhårt på det och ska börja med det.
idag åt jag en kiwi och en clementin till frukost.



mumma, känner redan hur kroppen har proppats full med en massa vitaminer!

ikväll ska jag köra ett träningspass hemma.
nåt nina visade mig igår för rumpa och ben.
fanns även ett för magen med.
får se hur mycket jag orkar.
(Y)
yeaj på det iallafall.

snart kommer dagens första kund.
wish me luck.

take care.

Kommentarer
Postat av: nina

du, jag gjorde rumpan idag. klarade hela passet.

men det kändes verkligen!

2010-01-11 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0