måndag.

ny dag, nytt liv eller vad sägs?
haha någon som har några nyårslöften som låter så?
inte jag iallafall, för jag vet att jag alltid bryter dom iallafall.
men delmål är bättre att sätta upp.
vecka 3 kör min älskade aerobics igång! wuhu!
men vet ni mer vad jag är sugen på?
jävligt sugen på att testa yoga, mest av allt bicramyoga!
det hade varit najs.
ska nog ta och kolla upp tider och priser på det. :)

lilla kusin vitamin var på salongen idag med stefan.
hon hade varit i sävsjö och skjutit så då passade hon på att hälsa på sin favoritkusin.
monika och martina var här med. tihi snackade lite skit och så.
mys mys!
kanske skulle klippa henne imån med och ha det lite trevligt.

nu står mamma här och ska hämta kassan för idag.
ska hem och laga mat nu. :)

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0