Nytt år!

nu har det kommit, det nya året.
wuhu!
har ni alla gjort era löften än?
haha har inte gjort några för jag vet att jag inte kommer hålla dem iallafall.
löfterna får komma längs årets gång.

nyår var riktigt bra!
började med förfest hos en amma carlsson.
var väl runt tolv pers som käkade och drack.
mycket trevligt att träffa nytt folk! :D
sen drog vi vidare till harrys, men det vart sådär.
hade för höga förväntningar och så slog det om.
men men, annars var det bra!
blev iallafall ett fett blåmärke och rivsår på benet, sår på handen och en bula i huvudet rikare.
God I'm good! kan aldrig misslyckas. (det var en lögn, haha)

sen var det bakisdag som fan som väntade.
gott gott gott.
men det var ändå inte så farligt som jag hade trott.

jag hade ingen kamera med mig för den funkar inte för tillfälligt, så tänkte ta med mobilen, men den kameran är inte så jättebra. :)
men har frågat ifall jag kan få från de som hade kamera med sig.
kommer nog bli fina bilder. haha not!

men men, är hemma hos päronen nu. ska få middag och säga hej då till syrran min.
hon åker hem till ume imån. :(

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0