onsdag.

god morgon! :D

shiet jag sov verkligen som en liten bebis inatt. vaknade en gång kanske men inte mer.
sjukt skönt att få sova ordentligt nångång och inte behöva vakna upp hela tiden.

seriöst, JAG ÄR RÄTT JÄVLA PISSED PÅ MIN HYRESVÄRD!
han har fortfarande inte fixat min dusch sen jag ringde för en vecka sen.
går ju inte att duscha!
vattnet sprutar överallt så jag hinner endast tvätta kroppen sen får jag tvätta håret på salongen.
hur snyggt ser det ut liksom?
gaah!
stor jävla fet utskällning ska han allt ha!



bry er inte om den trötta blicken, det år håret jag vill visa.
kan inte förstå att min hår är så tjockt igen!
hade ni sett mig i somras då jag tappade hälften av mitt hår typ så kan man inte tro att detta är mitt egna.
fylligt och fint!
dock behöver jag en rejäl klippning och färgning.
funderar starkt på att bli blond igen.
inte så vit som jag var innan, utan mer lite åt det ljusbruna/havreblont typ.
det är så fint! :D

ska fortsätta äta min frukt-frukost.
och btw, JAG HAR TRÄNINGSVÄRK I HELA KROPPEN.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0