sick and tired.

"I'm so sick and tired of being sck and tired."

precis så känner jag mig nu.
trött på att bara trött.
trodde inte jag skulle säga detta men nu vill jag fan ha ljusare tider!
vill att det ska bli vår, att det ska bli grönt ute, VILL ÅKA TILL NEW YORK!
det är alltid mycket man vill här i livet, men man kan inte alltid få allt.
jag har fått uppleva det, ja.

sitter och äter lite frukt. yummie.
har träningsvärk i armarna sen yogan igår.
ikväll är det aerobics men monkan förhoppningsvis.

ska jag rabbla upp de kommande träningsdagarna som jag har planerat?
I think I will.
idag onsdag: aerobics
torsdag: coreträning
fredag: hemmaträning/kanske ta det lugnt
lördag: morgonpass med gymmix.
söndag: hmm får se. är sugen på ett styrkepass som är på kvällen där. får se hur mörbultad jag är dock.

sen när sporthallen öppnar igen ska jag börja simma.
behöver det för mina axlar tror jag, har ingen större lust att gymma.
det är bannemig det tråkigaste som finns!
så nu fick ni det.
nu blir det gamla Beverly Hills 90210 avsnitt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0