söndag.

spenderade kvällen igår hemma hos mina föräldrar.
käkade lite middag och drack lite gott vin.
det blev även så att jag sov där, hade inte orken till satt köra hem.
eller rättare sagt sätta mig i en bil när det är -20 grader ute, ville inte heller skrapa rutorna.
hehe, I'm lazy.
så jag vaknade upp i min gamla säng av att mamma ropar vad jag vill ha för pålägg på mina mackor.
kunde inte varit bättre.
så nu sitter jag här lite.
ska snart äta middag och sen ska jag hem och städa.
det är lite dammråttor här och var.
ska också kika på mina älskade Beverly Hills-avsnitt.
och vet ni vad jag ska göra ikväll?
jag ska iväg och träna ett styrkepass på Tinas Ö.
kommer bli sweet.

tänka jag skulle slänga upp bilder på de två tröjorna jag köpte igår.
bild på hårfärgen kommer en annan dag, fick ingen bra bild.



tröja med nitar och små axelvaddar.



en till randig tröja i en slapp, loosiloosi-modell.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Niiiiceee..

men du kunde väl inte köra hem efter vin ändå?;)

2010-01-31 @ 14:00:47
Postat av: Lina

ne men det var efter jag bestämt mig för att jag inte ville köra hem!

2010-02-01 @ 10:42:07
URL: http://assholeshithead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0