söndag.

är fortfarande hemma hos mina föräldrar.
blev att jag stannade kvar igår kväll också. :D
så skönt att vakna upp i sin gamla goa säng och höra sin mamma säga: ska du ha frukost lina?
mysmys.

mamma har plockat ner julen nu här hemma, det är jättetomt. :(
här håller hon på att klippa ner granen.



nu är verkligen julen över.
klädde av min gran häromdan, haha så död den var!
så fort man petade på den så trillade tusentals barr av.
men ljusstakarna är kvar och tomtarna, iallafall ett tag till. :)

ska iväg till nina nu i eftermiddag också.
chittchatta lite och sådär.
sen blir det hem hit igen och hämta min tvätt och sätta upp min taklampa igen som jag lyckade riva ner på nyår. haha.

visste ni att Scream går på tv idag?
mhm den ska jag nog titta på.
längesen, hoppas jag inte skriker sönder mig.
haha.

nej nu blir maten kall.
tjillevippen!

take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0