tisdag.

idag är det trettondagsafton, tydligen en festkväll?
haha va fan har jag missat nåt?
hade ingen aning om att man brukar gå ut denna dag, men jajjemen det gör man.
därför ska jag inte vara en party-pooper och göra andra besvikna, utan jag ska också ut i dimman!
ji-haw! :D
ska snart byta om till en party-outfit och börja hälla i mig alkohol.
det är det jag gör bäst.

förresten, vecka 3 börjar mitt NYA liv.
haha.
då börjar äntligen min aerobics som ska whip me in to shape.
oh yes.
har även ett till val som jag funderar väldigt starkt på.
yoga!
har alltid tyckte det var nåt töntigt där man sitter och hymmar i takt med varandra, men det verkar vara jobbigt som fan.
syrran gick på det när hon bodde hemma, hon vart ju jättesvettig när hon kom hem!
så ska på nån prova-på-grej nu på lördag för att se om det är nåt att ha.
inträdesavgiften går på 1330 spänn! yiajks!
ska "visa mina valpögon för pappa" som min syster sa när deras bil gått sönder.
haha.

ska börja göra mig iordning nu era party-poopers.

take care.

Kommentarer
Postat av: syrran

nu låter det ju som att jag är svettig jämt när jag bodde hemma!

2010-01-06 @ 18:25:06
Postat av: Lina

hahahaha svett-pelle!

2010-01-06 @ 19:05:28
URL: http://assholeshithead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0