Tuesday afternoon.

yes it is.
har klippt både min mormor och farmor idag.
slängde även i lite slingor i håret på farmor.
najsigt värre! :D

mormor hade även med sig tyget som jag ska ha till skyltningen i fönstret.
snabb är hon!
ska ta att skylta där idag, så hemskt tomt är det.

har även bett far min att han ska ringa till min hyresvärd också.
herregud, måste man vara en man i hans ögon för att man ska få nåt gjort?
fan blir så förbannad över det, har bett honom fixa vissa saker i lägenheten sen i maj, då jag också flyttade in.
men har de blivit gjorda? NEJ!
så pappa lovade att han skulle ringa och skälla lite. :)

jag har ont i mitt öra.
vill ni veta varför?
jag har en finne där. hihi.
den gör så förbannat ont!
den sitter där det är inringat.
trevlig info va?
BJUDER PÅ DET! hihi.



ikväll är det förhppningsvis yoga, det vill säga om tillräckligt många har anmält sig till det.
igår var det aerobics, lyckades få med mig monika också.
gumman, jag ska hjälpa dig med koordinationen. ;)

over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah.. jadu vad är kordination för nått ?! ;P

2010-01-19 @ 19:05:06
URL: http://monixenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0