Voff!

"Who let the dogs out? voff voff voffvoff voff.

hmm kände att jag var tvungen att skriva det?
haha.

helgen var helt, enligt Mogi, bananas!
fast kanske egentligen inte.
i fredags så satt jag hemma och myste med morötter och nyaste Cosmo.
kan inte mer än att älska den tidningen.

i lördags så var det femtioårskalas i rydaholm för min mammas systers man.
ytters trevligt!
många glas vin blev det.
far min och jag vinglade ikapp. :)
men innan dess på dagen så storstädade jag, plockade ner allt julpynt och diskade lite grann.
sen mötte jag mamma på stan för att fika och shoppa lite.

i söndags vaknade jag upp med lite huvudvärk, men tur var inte bakis!
wuhu.
lite innan elva hämtade mamma upp mig för jag hon och mormor skulle till ikea.
handlade lite smått och gott som ni ser nedan på bilden.
(även lite julsaker som står och ugglar.)



bland annat den här klädstången.



Dagens i-lansproblem.
JAG HAR ALLT FÖR MYCKET KLÄDER! :(

sen på söndagskvällen kom Monika förbi.
snackade massa skit och kollade på Scream 2.
mycket dålig film. hehe.

mja, idag är det måndag också.
ikväll är det aerobics som väntar.
glömde att ringa och anmäla mig till step-upen.
hmm, suck.

later!

take care.


Kommentarer
Postat av: syrran

whos the dog?

2010-01-18 @ 20:26:27
Postat av: Lina

haha asså ingen. fick bara den låten i huvudet.

2010-01-19 @ 14:28:54
URL: http://assholeshithead.blogg.se/
Postat av: Lina

haha asså ingen. fick bara den låten i huvudet.

2010-01-19 @ 14:29:13
URL: http://assholeshithead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0