wiped out.

wiped out.
det kan man verkligen säga.
shiet.
jag och monika bestämde oss för att dricka lite igår.
vi skulle sippa cosmos och det gjorde vi!
det var riktigt gott faktiskt.
sen så joinade en som heter philip oss och även sarah och hennes killa tarik(?).
riktigt trevligt.

somnade väl runt 4 eller nåt med två stycken nattgäster på min soffa.

imorse blev jag väckt av pappa som ringde.
skulle ju varit på salongen och fixat vid elva, men min klocka hade inte ringt.
så fick stressa som fan.

så nu har monika och jag degat framför tv med film och godis hela dagen.
försöker ringa och boka tid till step up-en imån också.
får se ifall jag kommer fram eller inte.

slänger upp en liten something something bild på igår.
en bild på ingenting helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0