ye-haw.

blöh känner mig så dålig.
inte dålig dålig utan dåligt samvete.
lovade mig själv att jag skulle träna imorse, men icke.
tror ni att jag gick upp?
pff, ställde om klockan och somnade om.
tror inte jag är menad till att göra saker tidigt på en lördagsmorgon.
men gärna mitt i veckan.

sitter och sträck-kollar på beverly Hills 90210.
den gamla säsongen.
är dock bara inne på säsong ett men snart är det box två som gäller.
har fem boxar, måste på nåt sätt skaffa de andra snart!
älskar ju denna serie.
kommer ihåg alla avsnitt typ, men ändå kollar jag på dem väldigt ofta.

ska ta och ringa hem tror jag.
eller monika kanske?
hmm får se.
ska se ifall mamma lagar nån god mat ikväll, är inte så jättesugen på knäckebröd.

beverly hills is waiting.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0