Borta bra med hemma bäst.

oj oj nu var det verkligen längesen jag uppdaterade, men om jag ska vara ärlig så har jag inte haft någon större lust.
vet ni varför? FÖR JAG HAR SEMESTER!
that's right, jag har semester och det utnyttjar jag till max.
började i måndags förra veckan och i onsdags morgon, drog jag, syrran, månkan och några till till Arvikafestivalen.
hur sjukt galet bra var inte den iår då?!
herregud, måste varit den bästa arvikafestivalen jag varit på.
babyshambles, teddybears, oskar linnros, maskinen, robyn, donkeyboy, volbeat och sjukt många mer band!

vi åkte hem inatt, för ingen var pepp på att sova i tält en natt till.
så vid hallv ett typ så rullade vår bil från parkeringen och mot värnamo.
var hemma vid sex imorse och det första jag gjorde var att gå och lägga mig.
vaknade nyss och ikväll ska jag inte göra ett skit.
ska ha slappardag med månkan och sarah, mys.

tänkte jag lägger upp lite bilder en annan dag, pallar inte det riktigt idag.
btw, imån drar familjen skenning till Tyskland för att inhandla alkohooool! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0