chill och grill.

kom hem från jobbet igår och kände för att göra absolut ingenting.
så jag messar sarah och frågar om hon ville kolla på fotbollen (SPANIEN VANN BTW, FINALEN HERE WE COME!), fick till svar att fotboll var inte riktigt hennes grej. haha.
så hon jag, felicia och lina drog till åbroparken och grillade.
var tvungen att ge upp drömmen om en lugn fotbollskväll, haha.
men det var jättetrevligt och vi satt där tills det började bli lite kallt.
kom hem runt tio, och som tur väl var så fick jag se den sista kvarten i fotbollen.
precis när jag satte på TV:n så gjorde Spanien mål, tror jag gav dem tur där. ;)
men som sagt en trevlig kväll iallafall! :D





 

vad är dealen med denna sorts korv? kulkorv? hahaha. vem fan köper det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0