...

igår kväll var ingen rolig kväll alls.
för er som vet vad gesällen är, så hade jag tänkt göra den i oktober i år, eller de delarna som jag tidigare har missat på.
men fick ett mejl av hon tanten som sköter anmälningarna och hon säger då att det är i september.
hur fan kan man ta fel på en månad?
så jag vart rätt ledsen, med tanke på att jag inte övat än och att min modell inte kommer vara hemma då. :(
så ska försöka se om det finns nåt annat datum jag kan göra den på.
annars blir det ingen gesäll för mig.
känner att jag inte har nåt behov utav den, men det är ju alltid kul att ha ett diplom på väggen.
men skitsamma, jag vet att jag är bra och det är det viktigaste. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0