@ gästis.

gästis kan nog vara det skönaste stället att hänga på i stan under sommaren.
eller vänta nu, jag skriver om det där.
gästis kan vara det ENDA och skönaste stället att hänga på under sommaren.
haha, patetiskt att det bara finns ett enda ställe som man kan gå till och dricka lite och träffa folk.
visst, harrys finns, men det är inget folk alls där på sommaren.
hotellet finns också, men oftast är det bara äldre folk som är där tycker jag.

iallafall, det jag vill komma till var att igår blev det en spontankväll där med månkan.
jag hade lovat henne att jag skulle hänga med och dricka lite vin.
dock drack jag inget, för jag skulle köra, men god mat var det.
pepsin var också god.
sånna kvällar är sköna.
framåt elva tiden så bara trillade det inte folk. härligt härligt!

ikväll blir det bio.
gissa vilken?



tror ni fick svaret där va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0