hästar.

hästar.
ja vad sjutton kan man säga om hästar?
dom är fina?
haha.
nej men skämt åsido de är jättemysiga, bara de inte är i närheten av mig.
är livrädd för hästar när de springer mot en eller vänder huvudet för fort när jag inte är med på det.
var ute hos sarah med månkan och frida när sarah skulle rida.
den hästen är kinda BIG!
sen har hon en liten, pytteliten häst också, den passar mer mig i smaken. hihi.
fick inga bilder för jag glömde mobilen i bilen, med det var en rätt rolig syn när månkan skulle rida.
man kan verkligen inte föreställa sig henne på en häst.

imorgon är det fest förresten. lördag också för den delen. hihi.

in i dimman brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0