I said NO!

mhm I did!
haha, nu tycker ni säkert jag är helt knas i huvudet, men se det är jag inte!
helt normal är jag, men en liten twist kanske.
iallafall, min hy mår mycket bättre nu för tiden.
även att jag inte har fått nån färg i ansiktet (vilket jag ska ändra på i helgen), så har jag slutat använda foundation.
helt jävla otroligt enligt mig, för jag är en sån som alltid har det annars, förutom kanske när man är utomlands.
jag försöker förbereda mig till arvika att gå med så lite smink som möjligt.
och om solgudarna är med mig i helgen så kommer jag få lite färg och kunna visa mig utan concealer och sånt också till arvika. det hade varit skönt! :D

ps. om en vecka går jag på semester, om en och en halv vecka åker jag och company till arvikafestivalen!
WaaaH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0