måndag, igen...

fan.
nu har jag börjat jobba igen.
kan ju säga att det inte var särskilt roligt att börja jobba igen.
hade velat ha två semesterveckor till gärna. :(
men man kan inte få allt här i världen.
har iallafall haft två kanonbra veckor.
första semesterveckan spenderades i Karlshamn några dagar sen bar det av till Arvikafestivalen.
Andra veckan började med en tur till Tyskland för inhandling av alkohol, så nu har jag en massa hemma.
resten av veckan har jag endast tagit det lugnt och druckit alldeles för mycket vin, haha.
nästan som man känner sig som en alkolist. haha.
så jag ska inte klaga egentligen. :)

lägger upp lite bilder från tysklandsresan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0