sunday night.

kan inget annat säga att den helg har varit helt jävla SUPER!
I fredags gjorde jag inte så mycket efter jobbet dock, tvättade och umgicks lite med månkan.
lördagen bestod utav lite jobb på salongen, sen solade hela eftermiddagen tills det var dags för att göra mig iordning. det skulle bli lite förfestande hos mig och senare vidare till Gästgivaregården med ett grymt härligt gäng!
vi avnjöt den goda grillbuffén och alkoholen flödade. hihi.
idag har brudarna och jag ägnat dagen till att sola!
årets första dopp har tagits!
typ äntligen.
har bannemig fått lite färg. måste dock börja sola baksidan lite också, har mest legat på framsidan. hehe.
men så kan det bli!
nu väntar jag på att john blund ska komma så att jag får sova nångång.
just det, slänger upp lite bilder från gårdagen imorgon också!

ps. imån blire en joggingtur på morgonen.
- 1 kilo denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0