tankeställare...

jag har hamnat mitt emellan ett stort dilemma.
det är så att när jag har stigit upp på morgonen så drar jag upp mina persienner, vilket då gör att mina grannar mitt emot kan se rakt in i mitt sovrum.
det roliga är att när jag på morgonen har duschat så går jag näck till mitt sovrum och klär på mig mina kläder.
det är något jag alltid gjorde i min förra lägenhet, men då var det inte lika långt till kläderna.
och imorse tror jag till och med att en tant som bor mitt emot mitt sovrumsfönster såg mig, haha.
vilken syn, hon måste fått en chock!

så dilemmat, ska jag fortsätta streaka och göra så att gubbarna får hjärtattacker, eller ska jag vara snälla mot dem och byta om på toan?

ps. ta detta med en nypa salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0