100622

härlig dag idag!
strålande sol och hur varmt som helst!
vill inte sitta inne på en dag som denna. :(
men så är det iallafall.
var ute och gick imorse igen, mycket skönt att powerwalka i solsken.
dock hade man ju inte behövt den långtröjan man tog på sig.
imån blir det bara t-shirt!

har ett litet problem dock.
mina gå/joggingskor är väldigt mystiska.
även att jag verkligen har gått ut dem, så får jag alltid, ALLTID, skoskav.
och vi snackar inte ett litet skoskav, det är feteblåsan som dyker upp på vänster fot.
alltid vänster fot, och knappt inget på den högra.
varför ska mina fötter vara så cpiga?
någon som har ett svar på detta?

gillar inte skoskav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0