cravings.



nu tycker jag att denna ska lanseras i sverige snart?
det hade jag gillat väldigt mycket!
OHJA!
denna släpps i slutet av juli i år (?) eller är jag helt ute och cyklar?
iallafall, jag ska ha den när den kommer ut.
mitt abonnemang på min andra går ut i november eller december och då ska jag dra i alla mina trådar för att fixa en sådan till det abonnemanget jag vill ha haha.

för ni som inte har en aning om vad jag pratar om så är det den nya iPhone 4G som jag babblar om.
ska ha den!

sen iåförsig blir jag lite glad att apple ska släppa ett nytt operativsystem till iPhone 3GS inom kort också.
kommer bli najs med lite uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: thess

du ska inte sälja din iphone då? typ till mig? :D:D

//thess

2010-06-16 @ 19:30:56
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/
Postat av: Lina

thess, om jag kan fixa en iphone 4G till mig själv med det abonnemang jag vill ha, så lovar jag att du ska få köpa den av mig. :D

2010-06-17 @ 10:20:56
Postat av: thess.

weeiii! you pretty girl!! :D

2010-06-17 @ 11:10:16
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0