FREDAG!

idag är det FREDAG!
tjiho, äntligen!
hela dagen är fullbokad och jag känner att denna dag kommer att gå extremt fort!
synd att det är så fint väder ute dock, får ju dålig samvete över att sitta inne hela tiden.
men imån ska det solas om det är fint väder!
mamma och pappa är uppe i umeå och hämtar hem systern min, så då ska jag passa på att sola på deras soldäck där hemma.
kan ju inte göra det annars med tanke på min rygg. ;)

förresten, vet ni vad jag har gjort?
JAG HAR BOKAT TVÄTTID!
hihi, jag ska tvätta själv imån har jag tänkt, vi håller tummarna för det.
det blir typ första gången själv som jag tvättar i mitt lägenhetshus tvättstuga.
det känns ju bra, har ju bara bott själv i över ett år. haha.
så vuxenpoäng på det som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0