helt slut.

min förkylning tar mer utav mig än någonting annat just nu.
jag orkar inte göra ett skit, min träning går åt helvete för jag har ingen ork till att göra nåt.
när jag kom hem från jobbet igår så la jag mig direkt i soffan och halvsov fram till nio typ, sen börjar CSI och så kollade jag på det och efter det så gick jag faktiskt och la mig.
lite svårt att sova dock, somnade inte förrän runt halv elva, med tanke på att grannen över mig spelade för jävla hög musik och pratade högt.
seriöst, jag hörde vartenda om som de sa till varann där uppe.
lyhört eller vadå?

meningen med detta inlägg var att jag ville klaga lite, så det har jag gjort nu.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0