Hultsfredsfestivalen - ett minne blott.

jag antar att de flesta har hört att hultsfredsfestivalen ska läggas ner i år?
de har gått i konkurs på grund av dålig biljettförsäljning.
hultsfredsfestivalen har varit lite utrotningshotat på senaste år, så det här kom inte riktigt som en chock för mig, nästan väntat faktiskt.
när jag var där första gången -07, så kunde jag nästan svära på att jag inte skulle komma tillbaka igen.
det måste ha varit den mest sunkigaste och smutsigaste festivalen jag varit på, och det föll inte riktigt mig i smaken.
dock ska jag inte säga att jag inte hade kul där, för det hade jag verkligen, men det var bara på äckligt.
arvika och peace and love faller mig bättre i smaken, därför jag varit på p&l och arvika tre gånger var nu.
älskart!
och den 13 juli, förhoppningsvis, drar vi dit för tredje året i rad!
är det nån mer där ute som ska till arvika?



R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0