Midsommarhelgen.

nu är midsommarhelgen över och allt har gått tillbaka till sitt gamla vanliga igen.
helgen kunde inte slutat bättre än den gjorde, sjukt fint väder och mycket trevliga människor.
ska dra en liten summering tänkte jag.
i fredags på midsommarafton så jobbade jag faktiskt lite, var en kund som verkligen verkligen behövde slingas, så då ryckte jag in, även att jag sagt till de flesta att jag skulle vara ledig. men iallafall, åt silllunch hemma hos mor och far som hade gäster (nej jag äter inte sill) och på kvällen åkte vi ut till Hyggestorp till Frida och var där och grillade och drack och hade trevligt med runt 15 pers.
lördagen vaknade jag upp och mådde skitbra, lite trött dock för vi kom hem 4 på morgonen. men jag satte mig ute och solade lite, sen ringde mor min så åkte jag till dem och åt middag. på kvällen åkte jag, frida, sarah, monika och tarik till halmstad för en liten utgång där. ytterst trevligt. :D
i söndags vaknade jag även då upp och mådde bra. hela familjen skenning åkte till IKEA och handlade lite. spenderade kvällen med att kolla på fotboll och film.
en helt underbar helg har jag haft! :D

här kommer ett litet bildregn från midsommardagen i halmstad.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0