Sliver!

gaah det var varit en hård helg minsann.
inte mycket sömn har man fått alls.
måste lära mig att helger är till för att sova på, inte vara uppe hela natten.
fredagen spenderades hemma hos månkan en stund.
sen på lördagen åkte jag med henne till jönköping på morgonen för att möta upp syster och rickard.
blev en runda på stan, men shopping och fika. yum yum.
på kvällen där så gick vi ut, min övertalsförmåga är grym förresten.
det blev en bar som hette Sliver, mycket folk och härlig stämning! 
väääldigt mycket att dricka blev det, och det fick jag sota för på söndagen.
hemsk bakfylla, hemsk.
så söndagen gjorde jag inte ett skit, kunde inte göra nåt heller för den delen. haha

var ute och powerwalkade imorse också, mycket härligt må jag säga. :D
nu väntar en jobbig måndag, som alltid är värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0