snart är det helg!

eller hur är det det?
bara fem dagar kvar tills nästa helg, det längtar vi efter!
känns som om den här helgen bara har flugit förbi, att jag inte gjort ett skit vettigt.
kör en liten kort summering för er:
i fredags så vart det studentfirande för kusinerna malin och daniel.
såg dem springa ut på skolgården, lyckliga och dana.
sen blev det till att titta på flaken som åkte runt i staden, mycket glada miner där!
efter det åkte vi till bor för att fira den första studenten malin i Bor, sen till Rydaholm för att fira den andra, Daniel.
kvällen slutade med en spontanutgång i Växjö, vilket var mycket uppskattat! :D
lördagen gjorde jag inte mycket på, sov länge helt enkelt.
i söndags gjorde jag inte heller ett skit, månkan och sarah kom senare på kvällen för lite filmtittande och skvaller.
kärlek till de brudarna!

och idag är det måndag.
blööh.
har lyckats dra på mig en rejäl förskyldning.
hade ju inte jättemycket kläder på mig när jag sprang runt i växjö i regnet.
haha, men det får man skylla sig själv för.
underbart kul hade jag iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0