söndag.

usch vilken hemsk dag det har varit idag!
så bakis har jag varit, eller det började bra när jag vaknade imorse, men sen efter en timme eller så kom den.
den berömda baksmällan, och det var inte att leka med...
längesen jag mådde så.
men dagen blir bättre och nu på kvällen så har jag spenderat den med månkan, sarah och hennes man tarik.

igår var det fest, verkligen fest.
förfest hemma hos mig med väldigt trevligt folk!
sen bar det av till öltältet mitt i stan och träffade ännu mer folk.
asbra!
så idag får man ju sota för vad man drack, blöh.
men hey, that's life and it's good!

imorgon börjar jag mitt träningschema.
laddade ner ett från internet som idrottsprofilen Martin Lidberg satt ihop.
jag hoppas det ska funka!

nehe, nu ska jag sova tror jag allt, ska ju ut och powerwalka imån!
tjihuu!

godnatt alla små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0