falskhet.

falskhet.
det är nåt som står överst på min lista över saker jag inte gillar.
kan inte riktigt förstå varför man ska vara falsk inför någon?
nu säger jag inte att jag aldrig varit falsk, för det har jag.
men jag förstår inte heller varför jag beter mig så när jag vet hur mycket jag själv hatar det när andra är falska.
jag har upplevt många gånger då folk varit det mot en.
jag menar, va fan är dealen men att hälsa det mest falskaste "hejet" man kan göra, baraför att en annan person som man känner står bredvid och måste hälsa på den andra med?
om man nu inte pratar med personen i fråga som beter sig falskt, så tycker jag inte man ska hälsa överhuvudtaget. har man inget bättre att säga en ett falskt hej så behöver man fan inte säga nåt överhuvudtaget.
just walk away for cryin' out loud.

det var bara ett exempe, men tänk igenom sånt innna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0