sushi-virgin.

jag har blivit av med min sushi-oskuld.
kände att det var dags att testa detta nu som folk pratar så gott om hela tiden.
så efter att man hade varit ute och gått så vart det bestämt, det skulle bli sushi till kvällsmat.
gåendes mot sushi stället på toppen av storgatsbacken ser så inbjudande ut och man undrade om sushi verkligen var så vedervärdigt som man hade trott?
svaret är; det är till hälften sant.
vi testade några olika sorter, liksom blandade lite.
den med tonfisk och den med lax och den vegetariska funkade faktiskt.
de andra vågade jag faktiskt inte prova. de såg så scary ut när de låg där i kartongen.
lyckades också köpa med mig kycklingspett med jordnötssås, ifall det andra inte var ätbart.
och det var ju tur det.
men jag har testat det nu iallafall.

de bitarna jag åt får 5 kinapinnar av 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0