vårkänslor.

mina vårkänslor har börjat vakna till liv faktiskt.
idag på morgonen när jag gick till jobbet så var det nästan som om man hade kunnat skippa den tjocka dunjackan och haft en lite tunnare variant på sig.
men dock har jag inte hittat min perfekta vårjacka än.
jag letar efter en parkas, militärgrön ska den vara.
hittade en på MQ i lördags men den var så tjock. kändes som om det var en vinterjacka.
så jakten fortsätter.
om det är nån där ute som har en aning om vart man kan hitta en snygg militärgrön parkas så please, let me know.
mina converse har ju letat sig fram också.
har faktiskt inte använt dem på hela vintern, rätt konstigt för jag brukar bo i dem året runt annars.
dock mina kära vita dojjor sjunger nu på sin sista vers.
ska införskaffa mig ett par nya, men väntar tills jag åker till the big apple.
sägs att det finns oändligt mycket sånna där och lite billigare dessutom.
vill ha ett par helvita, helt vita då så att säga.
blir nog några andra färger med, eller kanske inte. är inte så mycket för färg på conversen.
har ett par bruna och mörkblåa hemma, så långt sträcker jag mig.
but, you never know.

hade tänkt langa en bild på mina oldiesar, men det verkar inte funka just nu.
en annan gång.

btw, ikväll är det träning och jag får äntligen inviga mina nya träningsskor. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0