vet ni vad?

jag ska verkligen börja ta tag i denna viktnedgång nu.
det har inte funkat så bra tycker jag.
dock har jag inte kunnat träna förra eller denna vecka pga förkylning.
hatar det!
hade ju kommit in i en jättebra rytm där.
men men.
för att jag ska kickstarta mitt nya sunda liv så har jag tagit bort saker jag inte kommer få äta på en vääääääldigt lång tid.
bland annat:
- godis
- chips
- naturgodis
- pizza
- max, donkan eller nån annan hamburgarestaurang
- pasta
- ris
- potatis
- vitt bröd
det är lite av det som ska bort.
ska fan hålla detta.
vill ju gå ner till new york-resan! :D

Kommentarer
Postat av: syrran

man ska inte förbjuda sig saker för det är då man vill ha dem som mest! men bli medlem på funbeat.se så kan vi ha koll på varandras träning och sporra varann:D

2010-03-10 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0