100520

känns nästan som om jag skulle driva en träningsblogg, haha.
verkar som om jag skrivet många inlägg om just träning på sistonen känns det som.
men nja.
var iallafall ute och sprang imorse!
mycket härligt i det varma vädret.
ska springa imån med hade jag tänkt.
man känner sig så djävulskt duktig när man väl gjort det!

igår, förresten var jag, månkan, underbara sarah och evelina på osudden och grillade.
årets första grillning, and more to come!
kommer lite bilder senare under dagen.

förresten, ser att mitt läsarantal har ökat litegrann.
då frågar jag, varför skriver ni inga kommentarer när ni väl läser? :)

Kommentarer
Postat av: syrran

för det är ingen som orkar kommentera!

2010-05-20 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0