älskart!

jag är en sucker för skräckfilmer, dock vet jag verkligen inte varför.
när jag köper filmer så är det säkerligen 8/10 filmer som är skräckisar.
när man väl ska kolla på dessa filmer så är det alltid jag som är mest rädd och sitter med en kudde framför ögonen och hoppar till och skriker som en liten unge typ.
oftast är det så att folk blir rädda när jag skriker till eller rycker till, istället för att de blir rädda för filmen.
haha, det kallar jag power!

iallafall, det jag ville komma till är att jag gillar skär- och hackfilmer, typ Saw, älskar dom.
var inne på en annan tjejs blogg och såg trailern för denna film:



så, den ska ses inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0