ångestkänslor.

ja det har jag, till max.
skippade min planderade löprunda imorse för att sova en extra timme, fan det skulle jag inte gjort.
har jättedåligt samvete just nu.
dock var jag ju ute en runda igår kväll, men känner att jag ändå hade velat springa imorse.
det får bli en runda imån kväll och fredag morgon OCH lördag, om jag hinner.
flyttar ju till helgen så det kommer säkerligen bli hektiskt!

åhh jag flyttar snart!
hela min lilla lägenhet, betoning på lilla, är belamrad av flyttlådor och diverse kassar med en massa saker i.
min moster ska komma med fler lådor när hon kommer in i eftermiddag.
helt sjukt hur många låder man ska behöva för de saker man har?
känns som om det inte är så mycket, men icke.
mycket saker är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0