helgen.

åhh känns som om denna helg bara flugit förbi.
hade gärna gjort den någon dag längre!
i fredags så åkte jag till rydaholm till min kusin efter många om och men.
det var meningen att hon, jag och emelie skulle gått ut, men det slutade med att emma och jag stannade hemma och käkade pizza och drack en massa vin.
i lördags så skulle jag på konfirmation, min kusin Philips tur var det denna gång.
seg var man och kändes som om man skulle somna i kyrkan.
men höll ut och sen var det hem till dom och käka lite.
sen hem till min lilla lägenhet och städa och göra mig lite iordning.
på kvällen där så samlades några från den gamla gymnasiklassen och käkade på lilla krogen.
sen var det lite förfest hos mig, och sen drog vi till harrys.
hamnade även på efterfest senare och var hemma runt 4 på morgonen.
kan säga att jag var måttligt trött då.
bilden här nedan får summera lördagskvällen, in i dimman kan man säga.



ps. kände mig även väldigt lång, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0