helvete också.

varför finns det så många störda människor i denna värld?
pratade precis med en tjejkompis och hon har tydligen blivit polisanmäld av nåt jävla pucko som säger att hon misshandlat honom.
först och främst tycker jag bara det är skrattretande att han polisanmält henne med tanke på vad han gjorde.
för det andra, hade jag varit kompisen i fråga, hade jag fan slagit ner honom till marken helt klart.
men nu tänker hon inte som jag, och det är fan bra det.
iallafall, hon ringde nyss så har pratat med henne en liten stund.
ska vittna åt hennes fördel, så förhoppningsvis kommer detta reda ut sig väldigt snabbt.

men men, håller även på att ladda upp mina New York-bilder på facebook, tar ju fan evigheter med detta internet!
suck, ska sluta för dagen nu och sen ska jag ut och gå.
SEN ska jag fortsätta lägga ut bilder.
herregud va många man har tagit.
pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0